Typ: Lekce
79765:úkoly
Význam vnějšího prostředí a způsobu života Základní životní děje v lidském těle a jejich souvislosti Řízení vnitřních dějů a význam vnějších podnětů pro život Vlivy prostředí na zdraví Zdraví a nemoc |
Předměty | ||||||||
|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
| Číslo úkolu | Charakteristika úkolu | Dějepis | Občanská výchova | Fyzika | Chemie | Přírodopis | Zeměpis | Výchova ke zdraví | Člověk a svět práce |
| 1 | Ekologie člověka | ||||||||
| 2 | Co určuje tvar našeho těla? | ||||||||
| 3 | Co tvoří povrch těla | ||||||||
| 4 | Význam našich smyslů | ||||||||
| 5 | Čich | ||||||||
| 6 | Důležitost varování | ||||||||
| 7 | Jak a co dýcháme | ||||||||
| 8 | Co nás ohrožuje | ||||||||
| 9 | Význam čistoty vzduchu | ||||||||
| 10 | Jak si člověk poškozuje zdraví | ||||||||
| 11 | Jak nás varuje chuť | ||||||||
| 12 | Potřebné látky v potravě | ||||||||
| 13 | Jak se máme stravovat | ||||||||
| 14 | Množství potravy | ||||||||
| 15 | Špatné stravování | ||||||||
| 16 | Nezbytnost vody | ||||||||
| 17 | Jak se dostávají nebezpečné látky do potravy | ||||||||
| 18 | Význam různých prvků v potravě | ||||||||
| 19 | Vlivy prostředí na zdraví | ||||||||
| 20 | Jak využíváme potravu | ||||||||
| 21 | Rozklad potravy v těle | ||||||||
| 22 | Živiny v naší potravě | ||||||||
| 23 | Co je jed | ||||||||
| 24 | Jedovaté látky | ||||||||
| 25 | Co je dokonalá laboratoř našeho těla | ||||||||
| 26 | Rozvádění látek po těle | ||||||||
| 27 | Krev v našem těle | ||||||||
| 28 | Vyloučení nepotřebných látek | ||||||||
| 29 | Prostředí uvnitř našeho těla | ||||||||
| 30 | Stálost vnitřního prostředí | ||||||||
| 31 | Jaký význam mají hormony | ||||||||
| 32 | Jak naši činnost řídí nervová soustava | ||||||||
| 33 | Co je ústřední nervová soustava | ||||||||
| 34 | Jak souvisí naše tělo s prostředím | ||||||||
| 35 | Děje v našem těle během dne | ||||||||
| 36 | Jaká teplota prostředí nám vyhovuje | ||||||||
| 37 | Rozmezí ekologické přizpůsobivosti | ||||||||
| 38 | Odolnost člověka | ||||||||
| 39 | Co je mentální stres | ||||||||
| 40 | Význam mezilidských vztahů | ||||||||
| 41 | Co jsou zvuky | ||||||||
| 42 | Co nám umožňuje slyšet | ||||||||
| 43 | Hlučnost prostředí kolem nás | ||||||||
| 44 | Vliv hluku na zdraví | ||||||||
| 45 | Co je zrak | ||||||||
| 46 | Světlo a jeho vlastnosti | ||||||||
| 47 | Využívání vlastností světla | ||||||||
| 48 | Zraková pohoda prostředí | ||||||||
| 49 | Freony a zvýšení UV záření | ||||||||
| 50 | Vlivy radioaktivního záření | ||||||||
| 51 | Nemoc | ||||||||
| 52 | Infekční nemoci | ||||||||
| 53 | Alergie | ||||||||
| 54 | “Civilizační nemoci” | ||||||||
| 55 | Imunita | ||||||||
| 56 | Základní podmínky života | ||||||||
| 57 | Vlivy nedostatku a nadbytku potravy | ||||||||
| 58 | Rozdíly nemocí ve světě | ||||||||
| 59 | Co bylo a může být nebezpečné | ||||||||