Typ: Lekce
79743:úkoly
Rozmanitost přírody kolem nás Které jsou základní odlišnosti mezi rostlinami Které jsou základní odlišnosti mezi živočichy Podle čeho a jak je možno se i v největší rozdílnosti živočichů orientovat Rozmanitost je i mezi houbami Co pro poznávání rozmanitosti přírody přinesl J.B.Linné a co Ch.Darwin Jak se rozmanitost mění v průběhu času a v různých místech Jaký je význam biodiverzity a jak se u nás biodiverzita chrání Uveďme si příklady skupin organismů, jejich znaků a souvislostí |
Předměty | ||||||||
|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
| Číslo úkolu | Charakteristika úkolu | Dějepis | Občanská výchova | Fyzika | Chemie | Přírodopis | Zeměpis | Člověk a svět práce | Výchova ke zdraví |
| 1 | Jaká je rozmanitost ve vybrané části okolní přírody menší organismy? | ||||||||
| 2 | Porovnej rozmanitost jehličnanů | ||||||||
| 3 | Pozoruj rozmanitost kvetoucích rostlin | ||||||||
| 4 | Pozoruj a rozlišuj živočichy | ||||||||
| 5 | Sleduj rozdíly u bezobratlých | ||||||||
| 6 | Sleduj rozmanitost ptáků | ||||||||
| 7 | Pozoruj a odlišuj další ptáky | ||||||||
| 8 | Podle kterých znaků se ptáci rozlišuji do příbuzných skupin? | ||||||||
| 9 | Nejrozmanitější skupina živočichů | ||||||||
| 10 | Rozmanitost mezi houbami | ||||||||
| 11 | význam třídění organismů | ||||||||
| 12 | Počet organismů na světě | ||||||||
| 13 | Rozmanitost druhů v naší republice | ||||||||
| 14 | Kdo byl Karl Linné | ||||||||
| 15 | Co je biodiverzita? | ||||||||
| 16 | Rozmanitost projevů života různých organismů | ||||||||
| 17 | Organismy v přírodě i v rámci druhu | ||||||||
| 18 | Jaká je rozmanitost přírody | ||||||||
| 19 | Podmínky prostředí ovlivňují rozmanitost | ||||||||
| 20 | Rozmanitost ekosystému a druhů v přírodě | ||||||||
| 21 | Organismy na Zemi se měnily | ||||||||
| 22 | Jak se měnila rozmanitost života na Zemi ? | ||||||||
| 23 | Kdo byl Darwin | ||||||||
| 24 | Co je předpokladem přírodního výběru | ||||||||
| 25 | Podmínky prostředí ovlivňují rozmanitost | ||||||||
| 26 | Člověk a rozmanitost přírody | ||||||||
| 27 | Jedinci stejného druhu | ||||||||
| 28 | Kolik druhů v naší přírodě znáš | ||||||||
| 29 | Jaká je rozmanitost ekosystémů v naší přírodě | ||||||||
| 30 | Význam biodiverzity | ||||||||
| 31 | Význam biodiverzity pro zemědělství | ||||||||
| 32 | Význam biodiverzity pro každého z nás | ||||||||
| 33 | Proč je důležité umět rozlišovat organismy v přírodě? | ||||||||
| 34 | Souvislost druhové a ekosystémové rozmanitosti | ||||||||
| 35 | Ohrožení ekosystému | ||||||||
| 36 | Jak se v krajině mění rozmanitost | ||||||||
| 37 | Jak se druhy v přírodě ovlivňuji | ||||||||
| 38 | Omezení zavlečených druhů | ||||||||
| 39 | Jak chování lidí ohrožuje rozmanitost druhů v přírodě | ||||||||
| 40 | Vlivy změn v prostředí na rozmanitost druhů | ||||||||
| 41 | Rozmanitost druhů u nás a ve světě | ||||||||
| 42 | Jak se u nás různé druhy organismů chrání | ||||||||
| 43 | Návrat některých druhů do naší přírody | ||||||||
| 44 | Ochrana všech ekosystémů v krajině | ||||||||
| 45 | Co jsou chráněná území | ||||||||
| 46 | Kde jsou u nás velkoplošná chráněná území | ||||||||
| 47 | Prověř znalosti o CHKO | ||||||||
| 48 | Co je geopark | ||||||||
| 49 | Sleduj rozmanitost vodních obratlovců | ||||||||
| 50 | Obojživelníci a plazi | ||||||||
| 51 | Vodní ptáci 1 | ||||||||
| 52 | Pěvci | ||||||||
| 53 | Ptáci - společné vlastnosti | ||||||||
| 54 | Rozmanitost v třídě nejbližších „příbuzných“v naší přírodě | ||||||||
| 55 | Rozmanitost savců ve světě | ||||||||
| 56 | Obratlovci: povrch těla a pohyb | ||||||||
| 57 | Porovnání vývoje vnitřní stavby těl obratlovců | ||||||||
| 58 | Společné znaky života všech obratlovců | ||||||||
| 59 | Co jsou rostliny výtrusné a které to jsou ? | ||||||||
| 60 | Kteří živočichové jsou nejjednodušší? | ||||||||
| 61 | Měkkýši | ||||||||
| 62 | Kroužkovci | ||||||||
| 63 | Hmyz | ||||||||